قوانین فروشگاه محمدتبریزی

کاربر گرامی، لطفا قبل از هرگونه استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی محمدتبریزی مفاد مندرج در قوانین فروشگاه را به دقت مطالعه فرمایید. چرا که ورود شما به سایت فروشگاه اعم از بازدید از صفحات ، ورود به پروفایل شخصی ، ثبت سفارش و یا ارسال اطلاعات به منزله قبول این قوانین خواهد بود. قوانین مندرج در این سایت قابل بازخوانی و ویرایش خواهند بود ، لذا ورود کاربر در هر زمان به معنای پذیرش آخرین ویرایش از قوانین سایت می باشد.

قوانین عمومی

رعایت حریم شخصی : کلیه اطلاعات خصوصی کاربران نزد فروشگاه محمدتبریزی محرمانه تلقی می شوند و فروشگاه محمدتبریزی متعهد است از این اطلاعات غیر از اهداف معمول برای فروش کالا استفاده ننماید. این اطلاعات حاوی نام و نام خانوادگی ، آدرس ، تلفن و … است که در هنگام ثبت نام کاربر از وی اخذ می شود.

حق مالکیت معنوی : مالکیت تمامی اطلاعات مندرج در سایت اعم از متن ، گرافیک ، آرم ، طرح ها ، تصاویر و علائم تجاری ثبت شده متعلق به فروشگاه اینترنتی محمدتبریزی است و هرگونه استفاده و یا کپی برداری  از آن با مقاصد تجاری بدون مجوز کتبی  ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

اطلاعات سایت : کلیه مطالب مندرج در سایت اینترنتی فروشگاه محمدتبریزی منطبق با قوانین رایج و جاری جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و کاربر نیز متعاقبا ملزم به رعایت همین قوانین خواهد بود. درصورت عدم انطباق کامنت ها و نظرات با این قوانین ، فروشگاه محمدتبریزی مجاز به حذف و یا ویرایش آنها می باشد.

جاری ارتباطی : ارتباط فروشگاه محمدتبریزی با مشتریان ، از طریق خطوط تلفن مندرج در بخش تماس خواهد بود.

در صورت نیاز می توانید برای ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود با ایمیل


info@mohammadtabrizi.com


با ما در ارتباط باشید