اطلاعات خریدار : مسئولیت صحت ثبت اطلاعات کاربر در وب سایت فروشگاه به عهده مشتری است و فروشگاه محمدتبریزی ملزم به ارسال کالا مطابق با آدرس و نام ثبت شده در پایگاه داده این فروشگاه می باشد.

دقت در انتخاب کالا : کاربر باید در هنگام ثبت سفارش کالا کمال دقت را به عمل آورد. چرا که پس از عملیات نهایی شدن فاکتور و پرداخت آنلاین امکان استرداد وجه پرداختی میسر نخواهد بود.

خطاهای فضای مجازی : در صورت رخداد اشکالاتی در پروسه خرید اینترنتی ، نظیر قطع ارتباط اینترنت و یا ایراد در عملکرد سرورهای بانک عامل و یا هر نوع اختلال در فضای مجازی که خارج از کنترل فروشگاه باشد ، مسئولیتی متوجه فروشگاه محمدتبریزی نخواهد بود.

تسویه حساب : تسویه حساب کالای خریداری شده فقط به صورت آنلاین ( از طریق کارت های عضو شبکه شتاب ) انجام می شود.

قوانین تحویل کالا

محل تحویل : محل تحویل کالا برای مشتریان ساکن درتبریز آدرس محل تحویل کالا ذکر شده در سفارش خرید مشتری و برای سایر شهرستان ها  آدرس محل تحویل کالای معرفی شده توسط شرکت باربری در شهرستان مربوطه می باشد. 

زمان تحویل : با توجه به عدم نظارت و کنترل فروشگاه محمدتبریزی به مراحل حمل کالا ، زمان تحویل درتبریز حد اکثر یک روز کاری و برای شهرستان ها بین 1 تا 7 روز کاری متغیر است و فروشگاه در این مرحله صرفا نقش حمایتی خواهد داشت. در صورت عدم تحویل کالا در زمان مقرر، خریدار مجاز به ابطال سفارش و مطالبه وجه پرداختی خود می باشد و فروشگاه ملزم به استرداد وجه پرداختی مشتری خواهد بود.سلامت کالا : با توجه به اینکه قبل از ارسال کالا کنترل نهایی کالا انجام می گیرد در صورت وجود قطعات شکسته در بسته بندی ، خریدار می بایست جهت جایگزینی آن،  اجناس شکسته را حد اکثر تا 7 روز از تاریخ فاکتور خرید به دفتر خدمات مشتریان فروشگاه محمد تبریزی تحویل نماید و فروشگاه متعهد به تامین قطعات شکسته، در قبال دریافت وجه آن می باشد.